Zarządzaj swoimi relacjami z Klientem jeszcze lepiej.
Poznaj nasz cennik
TeleCube CRM
- Zarządzanie użytkownikami i Klientami
- Historia kontaktu (m.in. z rozmowami, SMSami, nagraniami, notatkami i tagami)
- Leady (szanse sprzedaży)
- Nieodebrane połączenia telefoniczne
- Komunikacja z poziomu CRM (dialer)
- Kalendarz i zadania
- Raporty i statystyki
Cena za 1 użytkownika
- Do podanych w tabelce cen należy doliczyć 23% VAT
Darmowy okres próbny 14 dni
- Celem korzystania z TeleCube CRM należy zakupić lub być użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube.
+ Wirtualna Centrala TeleCube
- Narzędzie do zarządzania m.in. funkcjami, i sprzętem telekomunikacyjnym oraz rozmowami telefonicznymi i SMSami
- Bazuje na telefonii VoIP TeleCube
- Zawiera numery:
- — polskie stacjonarne
- — wewnętrzne (konta SIP)
- — polskie komórkowe
- Oferuje wiele funkcjonalności m.in:
- — IVR, kolejki, nagrywanie rozmów, warunki czasowe, biling online, wirtualny lektor, SMSy, callback i wiele innych
Do podanej ceny należy dodać 23% VAT
- Oferujemy 4 pakiety wirtualnej centrali. Wybierz pakiet zgodnie z Twoimi potrzebami.
Darmowy okres próbny 14 dni
CO TO JEST WIRTUALNA CENTRALA?
Wirtualna Centrala
Do korzystania z programu TeleCube CRM wymagane jest posiadanie (lub zakup) Centrali TeleCube. Z Wirtualnej Centrali możesz korzystać na 2 sposoby: podpisując umowę na 12 mies. z opcją przedłużenia (tzw. postpaid) lub doładowując konto (tzw. prepaid). Centralkę TeleCube możesz przetestować przez 14 dni.

FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jak dodać i edytować grupy uprawnień?
Celem dodania grupy uprawnień wejdź na Panelu programu TeleCube CRM w zakładki Panel zarządzania > Uprawnienia.
Następnie kliknij w przycisk „Dodaj grupę uprawnień”, nadaj nazwę tej grupie i wybierz z dostępnej listy konkretne uprawnienia. Kliknij przycisk Dalej, a w ostatnim kroku zaznacz pole przy użytkowniku/ach, którzy mają korzystać z danej grupy uprawnień. Pamiętaj, że każdy użytkownik może być przydzielony tylko do jednej grupy uprawnień.
Założona grupa będzie widoczna w Uprawnieniach. Możesz w dowolnym momencie ją edytować, usunąć (jeśli nie posiada przydzielonych użytkowników) lub sprawdzać jej szczegóły. Grupy uprawnień w TeleCube CRM może tworzyć wyłącznie główny administrator.
Jak dodać i edytować grupy użytkowników?
Aby dodać grupę użytkowników w programie TeleCube CRM wejdź na Panelu w zakładki Panel zarządzania > Grupy użytkowników. Następnie kliknij w przycisk „Utwórz grupę” i nadaj jej nazwę.
Gdy grupa jest już utworzona możesz sprawdzać jej składowe oraz dokonywać edycji, klikając w adekwatne ikonki w bloczku odpowiadającym danej grupie.
Jeśli klikniesz w ikonkę z ołówkiem będziesz mógł wprowadzić podgrupę/y do danej grupy np. jeśli utworzyłeś grupę Oddziały zagraniczne możesz stworzyć dla niej podgrupy np. Francja, Niemcy i USA.
Użytkowników możesz dodawać lub usuwać z danej grupy i/lub podgrupy z poziomu sekcji Edytuj profil (można na nią przejść klikając kolejno: Panel zarządzania > Użytkownicy > ikonka trzech kropek … umieszczona przy danym użytkowniku > Edytuj), dokonując odpowiednich zmian w danych umieszczonych w Informacjach dodatkowych.
Tworząc grupę lub podgrupę automatycznie zostanie ona dodana do ww. Informacji dodatkowych. Jedyną grupą, która jest umieszczona na stałe w TeleCube CRM jest Stanowisko i musisz do niej przypisać każdego użytkownika. W przypadku pozostałych grup masz pełną dowolność w kwestii dodawania do nich użytkowników. Inne grupy możesz też usuwać, jednak pod warunkiem, że w danym momencie nie zawierają żadnych użytkowników.
Jak dodać nowego użytkownika?
Użytkownika w programie TeleCube CRM możesz dodać na Panelu wchodząc w zakładki Panel zarządzania > Użytkownicy, a następnie klikając w przycisk Utwórz użytkownika.
W sekcji Ustawienia konta uzupełnij pola:
- E-mail – tym adresem użytkownik m.in. będzie się posługiwał przy logowaniu.
- Konto SIP – należy je wybrać z rozwijanej listy lub utworzyć nowe. Jeśli tworzysz nowe konto SIP nadane hasło będzie obowiązywać wyłącznie dla tego numeru wewnętrznego a nie dla całego profilu użytkownika. Ważne żeby każdy użytkownik miał przyporządkowane jedno, indywidualne konto SIP.
- Prezentacja dla połączeń i prezentacja dla SMS – w tych polach należy wybrać odpowiednio numery, które będą się pokazywać odbiorcy podczas realizacji połączeń telefonicznych oraz numery i pola prezentowane odbiorcy wysłanych SMSów.
- Hasło – należy dwukrotnie wprowadzić hasło zawierające min. 8 znaków, małą i dużą literę, cyfrę oraz znak specjalny (!@*$&).
W sekcji Informacje podstawowe wpisz Imię i nazwisko oraz numer służbowy użytkownika oraz przyporządkuj do niego jedną z wcześniej utworzonych grup uprawnień.
W sekcji Informacje dodatkowe przydziel użytkownika do odpowiednich grup lub podgrup użytkowników. Jeden użytkownik może być przyporządkowany do kilku grup. Jeśli w przyszłości będziesz chciał dodać lub usunąć użytkownika z danej grupy lub podgrupy możesz tego dokonać wyłącznie w tej sekcji.
Jak edytować dane i status użytkownika?
Gdy już wprowadziliśmy nowego użytkownika, zostanie on dopisany do listy zamieszczonej w ww. zakładce Użytkownicy.
W tym miejscu możemy od teraz dokonywać zmian dotyczących utworzonego użytkownika. Aby to zrobić należy kliknąć w ikonkę trzech kropek znajdującą się po prawej stronie, w wierszu, w którym są zamieszczone informacje o danym użytkowniku.
Po kliknięciu w ikonkę możemy:
- zablokować użytkownika,
- usunąć użytkownika,
- edytować wprowadzone wcześniej dane.
W przypadku blokady użytkownika straci on możliwość logowania się do Panelu ale będzie mógł nadal korzystać z konta SIP na urządzeniu gdzie jest ono zainstalowane.
W przypadku skorzystania z opcji Usuń profil użytkownika zostanie na stałe usunięty (opłata za niego nie będzie już pobierana od następnego okresu rozliczeniowego) i użytkownik straci możliwość zarówno logowania się do panelu CRMa, jak i wykonywania połączeń.
Jeśli chcemy jedynie edytować dane użytkownika należy kliknąć w Edytuj, następnie dokonać odpowiednich zmian i zatwierdzić je przyciskiem Zapisz.
TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!









Przetestuj przez 14 dni za darmo!
Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.