Cennik TeleCube CRM

 

Sprawdź ofertę cenową TeleCube CRM i wybierz najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!
Już od 29 zł netto / miesiąc (+ koszt pakietu e-centrali).

Jeśli nie posiadasz jeszcze wirtualnej centrali zapoznaj się z dostępnymi pakietami i zarejestruj się na okres testowy pakietu, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Ile kosztuje TeleCube CRM?

W chwili obecnej oferujemy dwa pakiety naszego programu CRM. W pierwszym korzystasz z podstawowych funkcji i płacisz stałą opłatę miesięczną, uzależnioną od ilości użytkowników CRMa (29 zł netto / mc / za 1 użytkownika). Drugi daje m.in. możliwość podpięcia CRMa pod Twoją domenę i dostosowywania go do Twoich preferencji. Jego cena jest zawsze ustalana indywidualnie.
TeleCube CRM musi być połączony z wirtualną centralą telefoniczną TeleCube. Cena centralki wynosi od: 39 zł netto / miesiąc (cena za 5 użytkowników).

* Do podanych na stronie cen netto należy dodać 23% VAT. 

Oferta wirtualnej centrali. Przetestuj i dokonaj zakupu.

Aby korzystać z TeleCube CRM musisz być użytkownikiem dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube. Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze e-centralki oferujemy możliwość jej przetestowania i zakupu. Sprawdź poniższe pakiety, wybierz jeden z nich i rozpocznij 14-dniowy okres testowy, klikając w „Wypróbuj za darmo”, a następnie wypełniając formularz rejestracyjny. Po okresie testowym rozpocznij współpracę w formie prepaid lub podpisując umowę na czas określony (postpaid na 12 lub 24 miesiące).

Pakiety wirtualnej centrali możesz bezpłatnie testować przez 14 dni bez zobowiązań i opłat

Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% VAT.

*Darmowe minuty lub SMSy dotyczą formy współpracy w opcji postpaid. Więcej informacji na ten temat w cenniku TeleCube.

** Aby aktywować numer komórkowy należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną.

Przykładowe możliwości wirtualnej centrali

Wirtualna centrala oferuje bardzo wiele rozwiązań, udogodnień i funkcjonalności telekomunikacyjnych. Poniżej prezentujemy kilka z nich. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wirtualnej centrali TeleCube zapraszamy na stronę TeleCube.pl

IVR

Interaktywne menu dźwiękowe. Pozwala automatyzować proces łączenia Klienta z określonymi osobami w firmie (np. z infolinią) lub z e-faxem czy z pocztą głosową.

Kolejkowanie

W przypadku dużego obłożenia połączeniami, Twoi Klienci będą mogli oczekiwać na rozmowę słuchając muzyki oraz komunikatu o zajmowanym przez nich miejscu w kolejce.

Automatyzacja SMS

Umożliwia automatyczne wysyłanie SMSów do Klientów według reguł, które sam ustalasz, w prosty sposób, na Panelu Klienta. Na przykład podziękowań za rozmowę albo Ankiet.

Wiele urządzeń do realizacji rozmów

W TeleCube możesz dzwonić m.in. za pomocą telefonów VoIP, komunikatora VoIP (telefony komórkowe, laptop, komputer) czy telefonów analogowych z bramką VoIP.

Widget callback RINGY

Widget umieszczony na stronie www, dzięki któremu można zestawić automatycznie połączenie pomiędzy Twoim pracownikiem i Klientem. Klient wpisuje numer telefonu i czeka na połączenie.

Telekonferencje

Grupowe rozmowy telefoniczne pomiędzy osobami znajdującymi się w różnych lokalizacjach, również poza granicami naszego kraju. Pokoje telekonferencyjne do 30 osób.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice