Cennik TeleCube CRM
Sprawdź ofertę cenową TeleCube CRM i wybierz najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!
Już od 29 zł netto / miesiąc (+ koszt pakietu e-centrali).
Jeśli nie posiadasz jeszcze wirtualnej centrali zapoznaj się z dostępnymi pakietami i zarejestruj się na okres testowy pakietu, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Ile kosztuje TeleCube CRM?
W chwili obecnej oferujemy dwa pakiety naszego programu CRM. W pierwszym korzystasz z podstawowych funkcji i płacisz stałą opłatę miesięczną, uzależnioną od ilości użytkowników CRMa (29 zł netto / mc / za 1 użytkownika). Drugi daje m.in. możliwość podpięcia CRMa pod Twoją domenę i dostosowywania go do Twoich preferencji. Jego cena jest zawsze ustalana indywidualnie.
TeleCube CRM musi być połączony z wirtualną centralą telefoniczną TeleCube. Cena centralki wynosi od: 39 zł netto / miesiąc (cena za 5 użytkowników).
Standard
- – Zarządzanie użytkownikami
- – Karta Klienta i historia kontaktu
- – Poczta mailowa
- – Kalendarz
- – Nieodebrane połączenia
- – Komunikacja z poziomu CRM
- – Wkrótce jeszcze więcej funkcji…
Enterprise
- – Funkcje pakietu Standard
- – CRM pod Twoją domeną
- – Indywidualnie ustalona liczba użytkowników
- – Wcześniejszy dostęp do nowości
- – Dostosowanie aplikacji pod Twoje wymagania
* Do podanych na stronie cen netto należy dodać 23% VAT.
Oferta wirtualnej centrali. Przetestuj i dokonaj zakupu.
Aby korzystać z TeleCube CRM musisz być użytkownikiem dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube. Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze e-centralki oferujemy możliwość jej przetestowania i zakupu. Sprawdź poniższe pakiety, wybierz jeden z nich i rozpocznij 14-dniowy okres testowy, klikając w „Wypróbuj za darmo”, a następnie wypełniając formularz rejestracyjny. Po okresie testowym rozpocznij współpracę w formie prepaid lub podpisując umowę na czas określony (postpaid na 12 lub 24 miesiące).
Start
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in IVR, kolejkowanie, e-fax, warunki czasowe, SMS)
- Do 250 minut na rozmowy lub do 111 SMSów*
- 2 polskie numery stacjonarne do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 5 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
Biznes
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów
- Do 500 minut na rozmowy lub do 222 SMSów*
- 5 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 10 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 1 polski numer komórkowy**
Premium
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów + telekonferencje + TeleCube Pro + monitorowanie rozmów + 1 widget RINGY
- Do 1000 minut na rozmowy lub do 444 SMSów*
- 10 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 20 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 2 polskie numery komórkowe**
Elite
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów + telekonferencje + TeleCube Pro + monitorowanie rozmów + 1 widget RINGY + API – wersja podstawowa
- Do 2000 minut na rozmowy lub do 888 SMSów*
- 20 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 40 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 4 polskie numery komórkowe**
Pakiety wirtualnej centrali możesz bezpłatnie testować przez 14 dni bez zobowiązań i opłat
Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% VAT.
*Darmowe minuty lub SMSy dotyczą formy współpracy w opcji postpaid. Więcej informacji na ten temat w cenniku TeleCube.
** Aby aktywować numer komórkowy należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną.
Przykładowe możliwości wirtualnej centrali
Wirtualna centrala oferuje bardzo wiele rozwiązań, udogodnień i funkcjonalności telekomunikacyjnych. Poniżej prezentujemy kilka z nich. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wirtualnej centrali TeleCube zapraszamy na stronę TeleCube.pl
IVR
Interaktywne menu dźwiękowe. Pozwala automatyzować proces łączenia Klienta z określonymi osobami w firmie (np. z infolinią) lub z e-faxem czy z pocztą głosową.
Kolejkowanie
W przypadku dużego obłożenia połączeniami, Twoi Klienci będą mogli oczekiwać na rozmowę słuchając muzyki oraz komunikatu o zajmowanym przez nich miejscu w kolejce.
Automatyzacja SMS
Umożliwia automatyczne wysyłanie SMSów do Klientów według reguł, które sam ustalasz, w prosty sposób, na Panelu Klienta. Na przykład podziękowań za rozmowę albo Ankiet.
Wiele urządzeń do realizacji rozmów
W TeleCube możesz dzwonić m.in. za pomocą telefonów VoIP, komunikatora VoIP (telefony komórkowe, laptop, komputer) czy telefonów analogowych z bramką VoIP.
Widget callback RINGY
Widget umieszczony na stronie www, dzięki któremu można zestawić automatycznie połączenie pomiędzy Twoim pracownikiem i Klientem. Klient wpisuje numer telefonu i czeka na połączenie.
Telekonferencje
Grupowe rozmowy telefoniczne pomiędzy osobami znajdującymi się w różnych lokalizacjach, również poza granicami naszego kraju. Pokoje telekonferencyjne do 30 osób.
Kontakt
Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.