Wbudowany dialer

realizuj połączenia bez dodatkowych aplikacji

Dzięki wbudowanemu dialerowi zrealizujesz połączenia oraz wyślesz wiadomości SMS bez konieczności posiadania dodatkowych aplikacji lub urządzeń.

Wirtualny aparat telefoniczny

Wbudowany w narzędziu TeleCube CRM dialer jest to nic innego jak wirtualny aparat telefoniczny, dostępny jednym kliknięciem na koncie użytkownika. Posiada on dwie funkcje, pomiędzy którymi przełączysz się w prosty sposób.

Połączenia

Realizuj rozmowy wychodzące, przychodzące i wewnętrzne jak ze standardowego telefonu.

SMS

Wysyłaj wiadomości tekstowe na dowolne numery wprost z CRMu.

Dialer-polaczenia

Jak włączyć dialer i z niego korzystać

Wirtualny-aparat-telefoniczny

Włączenie dialera

Rozwiń

Zaloguj się do swojego konta użytkownika TeleCube CRM. Kliknij ikonkę z inicjałami w górnym menu narzędzia (prawy górny róg) i przeciągnij suwak aktywności w sekcji Dialer. Jeśli Dialer został włączony, w prawym dolnym rogu narzędzia wyświetli się widget.

Aby połączyć dialer z kontem SIP przypisanym do użytkownika należy kliknąć widget a następnie buttonik „Podłącz moje konto SIP”.

Ważne! Konieczne jest posiadanie włączonej funkcji szyfrowania połączeń na koncie SIP, które ma zostać podłączone do dialera.

Realizacja połączeń

Rozwiń

Połączenia wychodzące możesz realizować na trzy sposoby:

– wprowadzając numer ręcznie w okienku dialera,

– klikając ikonkę słuchawki w wierszu z wybranym zdarzeniem w sekcji „Historia kontaktu”,

– wchodząc w sekcję „Historia kontaktu” -> „Nieodebrane” i klikając ikonkę słuchawki przy wybranym zdarzeniu.

Ponadto, każde połączenie w trakcie jego trwania możesz przekazać innemu rozmówcy korzystając z funkcji Transfer. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć ikonkę w dialerze oraz wprowadzić numer docelowy i wybrać tryb transferu (z zapowiedzią lub bezpośredni).

Lista kontaktów

Rozwiń

Wbudowana lista Kontaktów usprawni nawiązywanie połączeń poprzez dialer.

Listę podzielono na dwie zakładki: Użytkownicy (pracownicy Twojej firmy) i Kontakty (np. Twoi Klienci czy firmy współpracujące). Pozwala to łatwiej odnaleźć osobę, z którą chcesz nawiązać połączenie.

Dodatkowo wystarczy wprowadzić w wyszukiwarce 3 znaki aby jeszcze szybciej odnaleźć kontakt i rozpocząć rozmowę.

Włączenie szyfrowania połączeń

Rozwiń

Jeżeli nie posiadasz włączonej funkcji szyfrowania postępuj zgodnie z instrukcją.

Zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”. Wybierz konto SIP, dla którego chcesz włączyć szyfrowanie połączeń i wejdź w jego ustawienia klikając zębatkę i „Edytuj Ustawienia Konta SIP”.

Przejdź do sekcji „Opcje zaawansowane” i kliknij „Włączone” przy „Szyfrowanie rozmów”, a następnie zapisz ustawienia.

Wysyłka wiadomości SMS

Rozwiń

Aby wysłać wiadomość SMS na dowolny numer poprzez dialer wejdź w widget dialera a następnie przejdź do zakładki SMS.

Wybierz pole nadawcy, które zostanie wyświetlone odbiorcy, a następnie wprowadź jego numer. W odpowiednim polu wpisz treść wiadomości.

Zaznaczając odpowiednie checkboxy możesz również wybrać inną datę wysyłki lub wysłać wiadomość w trybie ekspresowym bądź jako wiadomość flash.

Jeśli wiadomość jest gotowa do wysłania wystarczy kliknąć „Wyślij”.

Wiadomość może zostać również wysłana na numery widoczne w historii kontaktu oraz na liście nieodebranych połączeń. Wystarczy przy odpowiednim zdarzeniu kliknąć ikonkę koperty aby wyświetliło się narzędzie do wysyłki wiadomości SMS.

Podręczna historia kontaktu

Rozwiń

Historia ostatnich zdarzeń wbudowana w dialer ułatwi nawiązanie kontaktu z numerami/osobami, które np. próbowały w ostatnim czasie połączyć się z Twoją firmą lub do których chcesz oddzwonić a prowadziłeś z nimi rozmowę chwilę wcześniej.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice