Dialer.
Realizuj połączenia bez dodatkowych aplikacji i bezpośrednio z systemu CRM
Połączenia bezpośrednio z CRM
Dzięki wbudowanemu dialerowi zrealizujesz połączenia oraz wyślesz wiadomości SMS bez konieczności posiadania dodatkowych aplikacji lub urządzeń.
WIRTUALNY APARAT TELEFONICZNY
Wbudowany dialer
Wbudowany w narzędziu TeleCube CRM dialer jest to nic innego jak wirtualny aparat telefoniczny, dostępny jednym kliknięciem na koncie użytkownika. Posiada on dwie funkcje, pomiędzy którymi przełączysz się w prosty sposób.
Połączenia
Realizuj rozmowy wychodzące, przychodzące i wewnętrzne jak ze standardowego telefonu.
Wiadomości SMS
Wysyłaj wiadomości tekstowe na dowolne numery wprost z CRMu.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jak włączyć i korzystać z dialera?
Jak włączyć dialer?
Zaloguj się do swojego konta użytkownika TeleCube CRM. Kliknij ikonkę z inicjałami w górnym menu narzędzia (prawy górny róg) i przeciągnij suwak aktywności w sekcji Dialer. Jeśli Dialer został włączony, w prawym dolnym rogu narzędzia wyświetli się widget.
Aby połączyć dialer z kontem SIP przypisanym do użytkownika należy kliknąć widget a następnie buttonik „Podłącz moje konto SIP”.
Ważne! Konieczne jest posiadanie włączonej funkcji szyfrowania połączeń na koncie SIP, które ma zostać podłaczone do dialera.
Jak włączyć szyfrowanie połączeń?
Jeżeli nie posiadasz włączonej funkcji szyfrowania postępuj zgodnie z instrukcją.
Zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”. Wybierz konto SIP, dla którego chcesz włączyć szyfrowanie połączeń i wejdź w jego ustawienia klikając zębatkę i „Edytuj Ustawienia Konta SIP”.
Przejdź do sekcji „Opcje zaawansowane” i kliknij „Włączone” przy „Szyfrowanie rozmów”, a następnie zapisz ustawienia.
Jak realizować połączenia?
Połączenia wychodzące możesz realizować na trzy sposoby:
– wprowadzając numer ręcznie w okienku dialera,
– klikając ikonkę słuchawki w wierszu z wybranym zdarzeniem w sekcji „Historia kontaktu”,
– wchodząc w sekcję „Historia kontaktu” -> „Nieodebrane” i klikając ikonkę słuchawki przy wybranym zdarzeniu.
Ponadto, każde połączenie w trakcie jego trwania możesz przekazać innemu rozmówcy korzystając z funkcji Transfer. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć ikonkę w dialerze oraz wprowadzić numer docelowy i wybrać tryb transferu (z zapowiedzią lub bezpośredni).
Jak wysyłać wiadomości SMS?
Aby wysłać wiadomość SMS na dowolny numer poprzez dialer wejdź w widget dialera a następnie przejdź do zakładki SMS.
Wybierz pole nadawcy, które zostanie wyświetlone odbiorcy, a następnie wprowadź jego numer. W odpowiednim polu wpisz treść wiadomości.
Zaznaczając odpowiednie checkboxy możesz również wybrać inną datę wysyłki lub wysłać wiadomość w trybie ekspresowym bądź jako wiadomość flash.
Jeśli wiadomość jest gotowa do wysłania wystarczy kliknąć „Wyślij”.
Wiadomość może zostać również wysłana na numery widoczne w historii kontaktu oraz na liście nieodebranych połączeń. Wystarczy przy odpowiednim zdarzeniu kliknąć ikonkę koperty aby wyświetliło się narzędzie do wysyłki wiadomości SMS.
Ponadto wszystkie wymienione z danym numerem wiadomości wyświetlane są w formie konwersacji. Dzięki temu nie ma konieczności wyszukiwania pojedynczych zdarzeń by zapoznać się z całą korespondencją SMS.
Jak korzystać z listy kontaktów?
Wbudowana lista Kontaktów usprawni nawiązywanie połączeń poprzez dialer.
Listę podzielono na dwie zakładki: Użytkownicy (pracownicy Twojej firmy) i Kontakty (np. Twoi Klienci czy firmy współpracujące). Pozwala to łatwiej odnaleźć osobę, z którą chcesz nawiązać połączenie.
Dodatkowo wystarczy wprowadzić w wyszukiwarce 3 znaki aby jeszcze szybciej odnaleźć kontakt i rozpocząć rozmowę.
Czym jest podręczna lista kontaktów?
Historia ostatnich zdarzeń wbudowana w dialer ułatwi nawiązanie kontaktu z numerami/osobami, które np. próbowały w ostatnim czasie połączyć się z Twoją firmą lub do których chcesz oddzwonić a prowadziłeś z nimi rozmowę chwilę wcześniej.
Jak wykonać transfer połączenia?
W prosty sposób podczas połączenia możesz przekazać rozmowę do innej osoby, bez konieczności rozłączania się. Wystarczy kliknąć ikonkę transferu i wpisać numer docelowy lub wybrać z listy numer innego użytkownika CRMu.
Wchodząc na historię kontaktu wystarczy w ustawieniach (ikonka zębatki) zaznaczyć checkbox przy „Automatycznie odświeżaj tabelę co 30 sekund”. W ten sposób automatycznie co 30 sekund lista zostanie odświeżona pokazując nowe zdarzenia.
Stwórz swój CRM razem z nami!
Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

KONTAKT
BOK dostępny dla Ciebie
Jesteśmy do Twojej dyspozycji via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE
Przydatne filmy w zasięgu ręki
Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA
Bezpłatna prezentacja
Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.
TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!









Przetestuj przez 14 dni za darmo!
Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.