E-mail

wysyłaj i odbieraj e-maile w Twoim CRMie

Zintegruj swoją skrzynkę mailową z TeleCube CRM. Korzystaj z poczty e-mail bez konieczności przełączania się na inne narzędzia.

Wysyłaj i odbieraj e-maile

Dla jeszcze lepszego zarządzania komunikacją wzbogaciliśmy TeleCube CRM o możliwość integracji z najpopularniejszymi skrzynkami pocztowymi.
Dzięki temu odczytasz i wyślesz wiadomości e-mail wprost z CRMa, korzystając ze swojej dotychczasowej poczty.

Skrzynka odbiorcza

Wszystkie wiadomości przychodzące na Twoją pocztę trafią do skrzynki odbiorczej. Dzięki zastosowaniu reguł mogą one automatycznie trafiać do wybranych folderów.

 

Wiadomości wysłane

Nowe wiadomości mailowe z powodzeniem przygotujesz i wyślesz wprost z narzędzia TeleCube CRM. Nie potrzebujesz już przełączać się pomiędzy CRMem a skrzynką mailową, żeby wysłać wiadomość np. do Klienta.

Wszystkie wysłane wiadomości trafią do folderu „Wiadomości wysłane”, tak jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych skrzynek mailowych.

Szablony

Jeśli często wysyłasz wiadomości o takiej samej treści z powodzeniem utworzysz szablony do wykorzystania w przyszłości. Unikniesz w ten sposób wielokrotnego wpisywania takich samych treści, a tym samym zaoszczędzisz czas.

Szablony sprawnie przygotujesz w zakładce ustawień e-maila w Twoim CRMie od TeleCube.

 

I więcej…

W swojej skrzynce mailowej w TeleCube CRM utworzysz stopkę oraz skorzystasz z funkcji „poza biurem” czyli automatycznej odpowiedzi
na wiadomości przychodzące w zadanych ramach czasowych, kiedy jesteś niedostępny.

Konfiguracja zewnętrznych skrzynek

Gmail

Rozwiń
Przygotuj swoje konto pocztowe Gmail do obsługi poczty w TeleCube CRM. Postępuj zgodnie z instrukcją.

WP

Rozwiń

Przygotuj swoje konto pocztowe w Wirtualnej Polsce (WP) do obsługi poczty w TeleCube CRM. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Onet.pl

Rozwiń
Przygotuj swoje konto pocztowe na Onecie do obsługi poczty w TeleCube CRM. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Interia

Rozwiń
Przygotuj swoje konto pocztowe na Interii do obsługi poczty w TeleCube CRM. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice