Historia kontaktu

wszystkie informacje o kontakcie w jednym miejscu

Zakładka „Historia kontaktu” to miejsce, w którym sprawdzisz wszystkie szczegóły związane ze zrealizowanymi połączeniami, wiadomościami SMS oraz faksami. Wyszukiwarka, przedział datowy oraz filtry pozwolą jeszcze sprawniej znaleźć to, czego szukasz.

Lista

„Lista” to nic innego jak przedstawienie zrealizowanych działań w formie znanej z billingów. Obejmuje ona wszystkie zdarzenia z uwzględnieniem m.in. ich daty, statusu czy czasu trwania. Dodatkowo z tego miejsca można wykonać szereg innych działań.

Filtrowanie

Rozbudowane filtry pozwolą sprawnie odnaleźć interesujące Cię zdarzenia.

Akcje

Dodatkowe możliwości z poziomu listy, takie jak oddzwonienie, wysłanie wiadomości, dodanie notatki czy pobranie nagrania rozmowy.

Podsumowanie

Dzięki podsumowaniom będziesz mieć stałą kontrolę nad zrealizowanymi działaniami Twojego zespołu.

Wykresy

Graficzne przedstawienie statystyk pozwoli szybciej rozeznać się w zrealizowanych działaniach.

Filtrowanie

Dzięki filtrowaniu po dacie łatwo odnajdziesz poszukiwane dane.

Możliwości z poziomu listy w historii połączeń

Oznaczanie połączeń

Rozwiń

Dzięki kolorowym flagom możesz oznaczyć każde zdarzenie na liście, nadając tym samym odpowiednią etykietę. Pozwoli Ci to łatwiej rozeznać się, które zdarzenia są ważne, a które należą do innej kategorii.

Możesz skorzystać z zaproponowanej przez nas puli tagów lub stworzyć swoje tagi w dowolnych kolorach wybranych z palety. Aby edytować lub dodać opisy i kolory tagów wejdź kolejno w zakładki Panel zarządzania > Ustawienia CRM > Ustawienia tagów.

Połączenie wprost z systemu

Rozwiń

Dzięki wbudowanemu dialerowi zrealizujesz połączenia bez konieczności posiadania dodatkowych aplikacji lub urządzeń. Więcej informacji znajdziesz w naszym WIKI-poradniku.

Jeśli jednak nie chcesz korzystać z dialera, klikając symbol słuchawki przy połączeniu na liście w „historii kontaktu” w prosty sposób możesz zestawić ponowne połączenie między numerami, których ta pozycja na liście dotyczy. Centralka automatycznie rozdzwoni połączenie z Twoim konsultantem oraz z jego rozmówcą.

Pobieranie nagrań

Rozwiń

Jeżeli posiadasz na swoim koncie Wirtualnej Centrali włączoną usługę nagrywania rozmów, możesz pobrać je z poziomu CRM. Aby tego dokonać wystarczy na liście w „Historii kontaktu” kliknąć ikonkę ze strzałką lub przycisk „pobierz nagranie” w karcie szczegółów połączenia.

Automatyczne odświeżanie

Rozwiń

Jeśli na Twoją infolinię wpada duża ilość zdarzeń (połączeń lub wiadomości SMS) aby uniknąć ręcznego odświeżania historii kontaktu można włączyć funkcję automatyzującą ten proces. 

Wchodząc na historię kontaktu wystarczy w ustawieniach (ikonka zębatki) zaznaczyć checkbox przy „Automatycznie odświeżaj tabelę co 30 sekund”. W ten sposób automatycznie co 30 sekund lista zostanie odświeżona pokazując nowe zdarzenia.

Status zdarzenia

Rozwiń

Rubryka ta pozwala w łatwy sposób sprawdzić czy zdarzenie jest:
• połączeniem przychodzącym, wychodzącym bądź wewnętrznym,
• połączeniem odebranym, nieodebranym lub zakończonym statusem zajęte,
• wiadomością SMS przychodzącą bądź wychodzącą.

Wysyłanie wiadomości SMS

Rozwiń

Z poziomu „Historii kontaktu” możesz z powodzeniem wysłać wiadomość SMS bezpośrednio w odpowiedzi na dane zdarzenie. Wystarczy kliknąć ikonę ze znakiem koperty na liście „Historia kontaktu” lub wybrać zakładkę SMS w szczegółach połączenia.

Ponadto wszystkie wymienione z danym numerem wiadomości wyświetlane są w formie konwersacji. Dzięki temu nie ma konieczności wyszukiwania pojedynczych zdarzeń by zapoznać się z całą korespondencją SMS.

Notatki

Rozwiń

Każde zdarzenie na liście możesz opatrzyć indywidualną notatką, w której zawrzesz najważniejsze kwestie związane z tym zdarzeniem oraz do której dołączysz powiązane pliki.
Aby dodać notatkę kliknij ikonę ze znakiem dokumentu z poziomu listy „historii kontaktu” lub wybierz zakładkę „Notatki” w karcie szczegółów połączenia.
Ponadto możesz wyświetlić notatki związane tylko z tym konkretnym zdarzeniem, jak również wszystkie notatki dodane do zdarzeń powiązanych z numerem. Pozwoli to w łatwy sposób rozeznać się w całej historii danego kontaktu.
Dodatkowo możesz zdecydować kto będzie mógł zobaczyć dodaną notatkę. W tym celu możesz przypisać ją tylko do siebie lub do wszystkich użytkowników narzędzia CRM.
Notatki możesz również dodać w trakcie trwającego połączenia. W tym celu przejdź do okna obsługi rozmowy i kliknij ikonkę notatki. Więcej o oknie obsługi rozmowy przeczytasz w naszym WIKI-Poradniku.

Skrzynka odbiorcza SMS

Rozwiń

Wszystkie wiadomości SMS znajdziesz w zakładce „Skrzynka odbiorcza SMS”. Wątki znajdujące się w niej możesz filtrować po dacie, statusie (odczytane i nieodczytane) oraz czy są one przez Ciebie obserwowane lub ignorowane.
Z tego miejsca zapoznasz się z całą wymienioną korespondencją z danym numerem oraz sprawnie odpiszesz na wiadomość.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice