Jak przetestować
TeleCube CRM
Skorzystaj z 14-dniowego okresu testowego i przekonaj się jak nasz CRM w chmurze może usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy.
Przetestuj TeleCube CRM
TeleCube CRM jest narzędziem w chmurze poszerzającym możliwości Wirtualnej Centrali TeleCube. W związku z tym, aby skorzystać z usługi konieczne jest posiadanie aktywnego konta w TeleCube.

Nie korzystam jeszcze z Wirtualnej Centrali TeleCube
Sprawdź jak uruchomić usługę TeleCube CRM oraz co zrobić gdy okres testowy dobiega końca (rozpoczęcie współpracy lub rezygnacja)
1. Wybierz pakiet wirtualnej centrali i zarejestruj się
Wybierz jeden z czterech pakietów wirtualnej centrali i zarejestruj się na bezpłatny 14- dniowy okres testowy. Więcej o poszczególnych pakietach, jak i samej usłudze wirtualnej centrali przeczytasz tutaj.
Po dokonaniu rejestracji i pomyślnej weryfikacji otrzymasz od nas drogą mailową link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto.
2. Skonfiguruj Wirtualną Centralę TeleCube
Po aktywacji konta TeleCube zapoznaj się z usługą. Dodaj numery z naszej puli lub przenieś dotychczas używane oraz skonfiguruj swoją centralkę jak i numery wewnętrzne (konta SIP) do obsługi połączeń. Będą Ci one potrzebne podczas tworzenia użytkowników CRM.
Informacje, które mogą Ci się przydać podczas pierwszych chwil korzystania z usług TeleCube, znajdziesz na stronie Pierwsze kroki.
3. Aktywuj TeleCube CRM
Po pomyślnym skonfigurowaniu usługi telefonicznej i konta w TeleCube możesz przejść do aktywacji narzędzia TeleCube CRM. W tym celu zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube, a następnie z paska menu wybierz „TeleCube CRM”. Wprowadź frazę/nazwę, która pojawi się w adresie Twojego narzędzia TeleCube CRM, zapoznaj się z regulaminem, wyraź zgody i aktywuj swoje konto.
Domyślnie to osoba aktywująca CRM stanie się głównym administratorem narzędzia.
4. Skonfiguruj CRM i rozpocznij pracę
Aby ułatwić sobie to zadanie, skorzystaj z naszego WIKI-poradnika.
5. Jak rozpocząć lub zakończyć współpracę po okresie testowym?
Jeśli TeleCube CRM spełni Twoje oczekiwania będziesz mógł z niego korzystać w takiej samej formie jak z Wirtualnej Centrali tj. w opcji prepaid (przedpłata) lub w ramach Umowy okresowej (postpaid). Opłata za pierwszy okres rozliczeniowy zostanie naliczona w dniu zakończenia okresu testowego.
Jeśli TeleCube CRM nie spełni Twoich oczekiwań będziesz mógł z niego zrezygnować bez konieczności ponoszenia opłat. W takim przypadku jednak konieczne jest abyś najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem okresu testowego poinformował nas o tym. Możesz to zrobić mailowo wysyłając wiadomość o rezygnacji na adres: info@telecube.pl. Dla Twojej wygody 3 dni przed zakończeniem okresu testowego wyślemy na Twojego maila komunikat przypominający o tym, że okres testowy dobiega końca.
Posiadam aktywną usługę Wirtualnej Centrali TeleCube
Jeśli jesteś już aktywnym Użytkownikiem Wirtualnej Centrali TeleCube, sprawdź jak utworzyć swoje konto w narzędziu TeleCube CRM oraz jak kontynuować współpracę lub zrezygnować z TeleCube CRM po testach.
1. Aktywuj TeleCube CRM
Zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube, a następnie z paska menu wybierz „TeleCube CRM”. Wprowadź frazę/nazwę, która pojawi się w adresie Twojego narzędzia TeleCube CRM, zapoznaj się z regulaminem, wyraź zgody i aktywuj swoje konto.
2. Skonfiguruj CRM i rozpocznij pracę
Aby ułatwić sobie to zadanie, skorzystaj z naszego WIKI-poradnika.
3. Jak rozpocząć lub zakończyć współpracę po okresie testowym?
Jeśli TeleCube CRM spełni Twoje oczekiwania będziesz mógł z niego korzystać w takiej samej formie jak z Wirtualnej Centrali tj. w opcji prepaid (przedpłata) lub w ramach Umowy okresowej (postpaid). Opłata za pierwszy okres rozliczeniowy zostanie naliczona w dniu zakończenia okresu testowego.
Jeśli TeleCube CRM nie spełni Twoich oczekiwań będziesz mógł z niego zrezygnować bez konieczności ponoszenia opłat. W takim przypadku jednak konieczne jest abyś najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem okresu testowego poinformował nas o tym. Możesz to zrobić mailowo wysyłając wiadomość o rezygnacji na adres: info@telecube.pl. Dla Twojej wygody 3 dni przed zakończeniem okresu testowego wyślemy na Twojego maila komunikat przypominający o tym, że okres testowy dobiega końca.
Kontakt
Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.