Karta Klienta.

Intuicyjne dodawanie i usuwanie Klientów jako osób indywidualnych oraz organizacji.
Dane, zdarzenia i notatki w jednym miejscu.

Sprawnie zarządzaj danymi Klienta

 W prosty sposób dodasz nowe osoby i organizacje do kontaktów aby uporządkować wszelkie informacje i zdarzenia powiązane z danym numerem.

KARTA OSOBY

Dane w jednym miejscu

Odkryj kartę idealną dla Klientów indywidualnych i pracowników firm! Dodasz i będziesz zarządzał wszystkimi danymi takimi jak imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail. Ale to nie wszystko! Możesz rozszerzyć kartę o adresy, numer PESEL, a nawet numer dowodu osobistego.

Znajdziesz tutaj także przegląd wszystkich zdarzeń powiązanych z osobą takich jak połączenia czy wiadomości. Dodatkowo, masz możliwość dodawania notatek zarówno do poszczególnych zdarzeń, jak i do całego profilu.

To miejsce, gdzie pełna historia kontaktu jest przedstawiona w przejrzysty sposób.

KARTA ORGANIZACJI

Uporządkuj informacje

Dodając kartę organizację do swoich Kontaktów, uporządkujesz wszystkie istotne dane, takie jak nazwa firmy, numery telefonów czy adresy- e-mail. Możesz również wypełnić kartę informacjami o numerze NIP czy statusach w rejestrach, takich jak KRS.

W Karcie Organizacji, podobnie jak w przypadku Karty Osoby, wszystkie zdarzenia związane z daną instytucją oraz jej pracownikami są wyświetlane w przejrzysty sposób. Otrzymujesz pełny przegląd historii kontaktów i interakcji.

Zarządzaj swoimi kontaktami biznesowymi w profesjonalny sposób już teraz!

PRZYDATNE FUNKCJE

Możliwości karty Klienta

Własne pola

Możesz dodać własne pole, w którym  zawrzesz dodatkowe informacje, których nie można przypisać do żadnego z domyślnych pól wskazanych w systemie. Masz możliwość dodania kilku typów pól, m.in. pole tekstowe, lista rozwijana czy pole z datą i godziną.

Dodane pola własne możesz dodatkowo oznaczyć jako wymagane, a w przypadku pól tekstowych wprowadzona w polu treść może zostać automatycznie generowana w formie linku. Dodane pola będą widoczne zarówno w tabelach zawierających wszystkie kontakty, jak i formularzach dodawania kontaktu.

Profil skrócony

W profilu znajdziesz wszystkie najistotniejsze informacje o osobie bądź organizacji, takie jak adres, dodane tagi, dane kontaktowe (numery telefonu i adresy mailowe) oraz w zależności od rodzaju karty powiązane organizacje (w przypadku karty osoby) lub pracowników (w przypadku karty organizacji).

Dane szczegółowe

W karcie Danych szczegółowych oprócz najistotniejszych informacji o Osobie lub Organizacji znajdziesz również rozbudowaną sekcję z danymi adresowymi.

Ponadto jeśli posiadasz odpowiednie uprawnienia z tego miejsca możliwe jest dokonanie edycji w danych.

Historia kontaktu

W zakładce tej znajduje się cała historia zdarzeń powiązanych z daną Osobą lub Organizacją, do której odnosi się karta.

Co warto podkreślić, w przypadku przypisania do Organizacji Pracowników, posiadających swoje odrębne karty Osoby, wszystkie zdarzenia z nimi zrealizowane w czasie kiedy będą oni dodani do firmy, będą wyświetlane również w karcie Organizacji. Nie ma to jednak zastosowania w przypadku karty Osoby, gdzie wyświetlane są zdarzenia powiązane jedynie z konkretną osobą, której karta dotyczy.

Zdarzenia w formie osi czasu

W głównej karcie Profilu, oprócz najistotniejszych danych, w formie osi czasu wyświetlana jest lista zdarzeń oraz notatek powiązanych z kontaktem.

Zdarzenia te można w prosty sposób filtrować a notatki można dodawać zarówno do konkretnych zdarzeń jak i całego profilu klienta.

Opiekunowie

Każdemu Klientowi (Osobie lub Organizacji) możesz przypisać Opiekuna oraz Obserwatorów. Będą oni odpowiedzialni za przydzielone im kontakty. Zapewni to profesjonalny poziom obsługi, gdyż zdarzenia będą trafiały w pierwszej kolejności do osób, do których przypisano dany Kontakt.

Własny widok tabel

Możesz zdecydować jaki zakres informacji o Kontaktach będzie wyświetlany w tabeli.

Widok możesz dowolnie modyfikować tak, aby zawierał jedynie takie dane, jakie są dla Ciebie najistotniejsze, np. adres, numer telefonu czy powiązane osoby lub organizacje.

Załączniki

Możesz dodawać ważne pliki powiązane z Kontaktem (Osobą lub Organizacją).

Pliki dodasz na kilka sposobów, wchodząc w kartę Osoby lub Organizacji lub dodając je do notatek ze zdarzeń.

Import danych

Możesz zaimportować dane o Twoich kontaktach do narzędzia TeleCube CRM. Aby import przebiegł prawidłowo plik z danymi powinien być zapisany w formacie CSV lub JSON. Jak krok po kroku dokonać importu i mapowania danych możesz przeczytać w naszym WIKI-Poradniku.

Eksport danych

Możesz także eksportować dane o Twoich kontaktach (Osobach lub Organizacjach) do arkusza CSV. Eksportowane będą wszystkie dane wyświetlane w tabeli, co oznacza, że poprzez wyszukiwanie danych można ograniczyć ilość eksportowanych wierszy. Eksport można wykonać klikając buttonik „Eksport” widoczny nad tabelą z kontaktami.

Zdjęcia profilowe

Dla każdego kontaktu (osoby lub organizacji), znajdującego się w karcie kontaktu, można ustawić zdjęcie profilowe (awatar). Aby dodać zdjęcie należy przejść do profilu kontaktu, kliknąć kółeczko przy imieniu i nazwisku kontaktu, następnie „zmień” i dodać wybrane zdjęcie.

Stwórz swój CRM razem z nami!

Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

WIKI
Kompletna baza wiedzy

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania.

KONTAKT

BOK dostępny dla Ciebie

Jesteśmy do Twojej dyspozycji  via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE

Przydatne filmy w zasięgu ręki

Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA

Bezpłatna prezentacja

Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.

TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!

Przetestuj przez 14 dni za darmo!

Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.