Karta Klienta.
Intuicyjne dodawanie i usuwanie Klientów jako osób indywidualnych oraz organizacji.
Dane, zdarzenia i notatki w jednym miejscu.
Sprawnie zarządzaj danymi Klienta
W prosty sposób dodasz nowe osoby i organizacje do kontaktów aby uporządkować wszelkie informacje i zdarzenia powiązane z danym numerem.
KARTA OSOBY
Dane w jednym miejscu
Odkryj kartę idealną dla Klientów indywidualnych i pracowników firm! Dodasz i będziesz zarządzał wszystkimi danymi takimi jak imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail. Ale to nie wszystko! Możesz rozszerzyć kartę o adresy, numer PESEL, a nawet numer dowodu osobistego.
Znajdziesz tutaj także przegląd wszystkich zdarzeń powiązanych z osobą takich jak połączenia czy wiadomości. Dodatkowo, masz możliwość dodawania notatek zarówno do poszczególnych zdarzeń, jak i do całego profilu.
To miejsce, gdzie pełna historia kontaktu jest przedstawiona w przejrzysty sposób.
KARTA ORGANIZACJI
Uporządkuj informacje
Dodając kartę organizację do swoich Kontaktów, uporządkujesz wszystkie istotne dane, takie jak nazwa firmy, numery telefonów czy adresy- e-mail. Możesz również wypełnić kartę informacjami o numerze NIP czy statusach w rejestrach, takich jak KRS.
W Karcie Organizacji, podobnie jak w przypadku Karty Osoby, wszystkie zdarzenia związane z daną instytucją oraz jej pracownikami są wyświetlane w przejrzysty sposób. Otrzymujesz pełny przegląd historii kontaktów i interakcji.
Zarządzaj swoimi kontaktami biznesowymi w profesjonalny sposób już teraz!
PRZYDATNE FUNKCJE
Możliwości karty Klienta
Własne pola
Możesz dodać własne pole, w którym zawrzesz dodatkowe informacje, których nie można przypisać do żadnego z domyślnych pól wskazanych w systemie. Masz możliwość dodania kilku typów pól, m.in. pole tekstowe, lista rozwijana czy pole z datą i godziną.
Dodane pola własne możesz dodatkowo oznaczyć jako wymagane, a w przypadku pól tekstowych wprowadzona w polu treść może zostać automatycznie generowana w formie linku. Dodane pola będą widoczne zarówno w tabelach zawierających wszystkie kontakty, jak i formularzach dodawania kontaktu.
Profil skrócony
W profilu znajdziesz wszystkie najistotniejsze informacje o osobie bądź organizacji, takie jak adres, dodane tagi, dane kontaktowe (numery telefonu i adresy mailowe) oraz w zależności od rodzaju karty powiązane organizacje (w przypadku karty osoby) lub pracowników (w przypadku karty organizacji).
Dane szczegółowe
W karcie Danych szczegółowych oprócz najistotniejszych informacji o Osobie lub Organizacji znajdziesz również rozbudowaną sekcję z danymi adresowymi.
Ponadto jeśli posiadasz odpowiednie uprawnienia z tego miejsca możliwe jest dokonanie edycji w danych.
Historia kontaktu
W zakładce tej znajduje się cała historia zdarzeń powiązanych z daną Osobą lub Organizacją, do której odnosi się karta.
Co warto podkreślić, w przypadku przypisania do Organizacji Pracowników, posiadających swoje odrębne karty Osoby, wszystkie zdarzenia z nimi zrealizowane w czasie kiedy będą oni dodani do firmy, będą wyświetlane również w karcie Organizacji. Nie ma to jednak zastosowania w przypadku karty Osoby, gdzie wyświetlane są zdarzenia powiązane jedynie z konkretną osobą, której karta dotyczy.
Zdarzenia w formie osi czasu
W głównej karcie Profilu, oprócz najistotniejszych danych, w formie osi czasu wyświetlana jest lista zdarzeń oraz notatek powiązanych z kontaktem.
Zdarzenia te można w prosty sposób filtrować a notatki można dodawać zarówno do konkretnych zdarzeń jak i całego profilu klienta.
Opiekunowie
Każdemu Klientowi (Osobie lub Organizacji) możesz przypisać Opiekuna oraz Obserwatorów. Będą oni odpowiedzialni za przydzielone im kontakty. Zapewni to profesjonalny poziom obsługi, gdyż zdarzenia będą trafiały w pierwszej kolejności do osób, do których przypisano dany Kontakt.
Własny widok tabel
Możesz zdecydować jaki zakres informacji o Kontaktach będzie wyświetlany w tabeli.
Widok możesz dowolnie modyfikować tak, aby zawierał jedynie takie dane, jakie są dla Ciebie najistotniejsze, np. adres, numer telefonu czy powiązane osoby lub organizacje.
Załączniki
Możesz dodawać ważne pliki powiązane z Kontaktem (Osobą lub Organizacją).
Pliki dodasz na kilka sposobów, wchodząc w kartę Osoby lub Organizacji lub dodając je do notatek ze zdarzeń.
Import danych
Możesz zaimportować dane o Twoich kontaktach do narzędzia TeleCube CRM. Aby import przebiegł prawidłowo plik z danymi powinien być zapisany w formacie CSV lub JSON. Jak krok po kroku dokonać importu i mapowania danych możesz przeczytać w naszym WIKI-Poradniku.
Eksport danych
Możesz także eksportować dane o Twoich kontaktach (Osobach lub Organizacjach) do arkusza CSV. Eksportowane będą wszystkie dane wyświetlane w tabeli, co oznacza, że poprzez wyszukiwanie danych można ograniczyć ilość eksportowanych wierszy. Eksport można wykonać klikając buttonik „Eksport” widoczny nad tabelą z kontaktami.
Zdjęcia profilowe
Dla każdego kontaktu (osoby lub organizacji), znajdującego się w karcie kontaktu, można ustawić zdjęcie profilowe (awatar). Aby dodać zdjęcie należy przejść do profilu kontaktu, kliknąć kółeczko przy imieniu i nazwisku kontaktu, następnie „zmień” i dodać wybrane zdjęcie.
Stwórz swój CRM razem z nami!
Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

KONTAKT
BOK dostępny dla Ciebie
Jesteśmy do Twojej dyspozycji via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE
Przydatne filmy w zasięgu ręki
Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA
Bezpłatna prezentacja
Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.
TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!









Przetestuj przez 14 dni za darmo!
Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.