Komunikator
prowadź rozmowy z innymi pracownikami przez wbudowany czat
Dzięki wbudowanemu Komunikatorowi możesz prowadzić konwersacje z innymi użytkownikami bezpośrednio z narzędzia TeleCubeCRM .
Wbudowany czat
Wbudowany w narzędziu TeleCube CRM komunikator jest dostępny jednym kliknięciem na koncie użytkownika. Wystarczy kliknąć ikonkę w górnym menu aby sprawnie przejść do czatu.
Pliki
Sprawnie załączysz dokumenty i pliki bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.
Grupowe rozmowy
Dzięki grupom i kanałom poprowadzisz rozmowy w większym gronie.

Możliwości
Rozmowy prywatne
Rozwiń
Możesz prowadzić prywatne rozmowy z pojedynczymi użytkownikami narzędzia. Wystarczy wybrać z listy użytkownika, z którym ma zostać nawiązana konwersacja.
Dodawanie plików
Rozwiń
Rozmówcy zarówno w rozmowach prywatnych, jak i grupowych mogą przesyłać sobie pliki bez konieczności korzystania z innych, zewnętrznych narzędzi.
Grupy i kanały
Rozwiń
W przypadku kiedy w jednym wątku ma uczestniczyć większa ilość rozmówców można skorzystać z grupy bądź kanału. Nową grupę lub kanał można dodać klikając w komunikatorze symbol plusa przy odpowiedniej pozycji.
Historia wiadomości
Rozwiń
Wiadomości dostępne są przez 30 dni. Nieograniczony dostęp do archiwum wiadomości można dokupić dodatkowo w zakładce Panel zarządzania > Ustawienia CRM > Dodatkowe rozszerzenia.
Kontakt
Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.