Komunikator

prowadź rozmowy z innymi pracownikami przez wbudowany czat

Dzięki wbudowanemu Komunikatorowi możesz prowadzić konwersacje z innymi użytkownikami bezpośrednio z narzędzia TeleCubeCRM .

Wbudowany czat

Wbudowany w narzędziu TeleCube CRM komunikator jest dostępny jednym kliknięciem na koncie użytkownika. Wystarczy kliknąć ikonkę w górnym menu aby sprawnie przejść do czatu.

Pliki

Sprawnie załączysz dokumenty i pliki bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.

Grupowe rozmowy

Dzięki grupom i kanałom  poprowadzisz rozmowy w większym gronie.

Tak wygląda DIALER od TeleCube CRM

Możliwości

Rozmowy prywatne

Rozwiń

Możesz prowadzić prywatne rozmowy z pojedynczymi użytkownikami narzędzia. Wystarczy wybrać z listy użytkownika, z którym ma zostać nawiązana konwersacja.

Dodawanie plików

Rozwiń

Rozmówcy zarówno w rozmowach prywatnych, jak i grupowych mogą przesyłać sobie pliki bez konieczności korzystania z innych, zewnętrznych narzędzi.

Grupy i kanały

Rozwiń

W przypadku kiedy w jednym wątku ma uczestniczyć większa ilość rozmówców można skorzystać z grupy bądź kanału. Nową grupę lub kanał można dodać klikając w komunikatorze symbol plusa przy odpowiedniej pozycji.

Historia wiadomości

Rozwiń

Wiadomości dostępne są przez 30 dni. Nieograniczony dostęp do archiwum wiadomości można dokupić dodatkowo w zakładce Panel zarządzania > Ustawienia CRM > Dodatkowe rozszerzenia.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice