Monitorowanie rozmów

Przysłuchuj się rozmowom i podpowiadaj kiedy to konieczne

Dzięki funkcji Monitorowania rozmów (Claude Control) możesz przysłuchiwać się prowadzonym rozmowom oraz w razie potrzeby podpowiadać Konsultantom.

Monitorowanie rozmów (Claude Control)

Funkcja Monitorowania rozmów umożliwia przy użyciu przeglądarki przysłuchiwanie się aktualnie trwającym rozmowom telefonicznym a w zależności od wybranego trybu również podpowiadanie Konsultantowi lub rozmowę z obiema stronami połączenia.

Tak wygląda DIALER od TeleCube CRM

Tryby monitoringu

Podsłuch bez opcji szeptu

Rozwiń

Tryb ten pozwala jedynie przysłuchiwać się prowadzonej rozmowie bez możliwości podpowiadania Konsultantowi.

Podsłuch z opcją konferencji

Rozwiń

Obie strony połączenia usłyszą osobę, która połączyła się z wykorzystaniem funkcji Monitorowania rozmów. W ten sposób możliwe jest przeprowadzenie trójstronnej telekonferencji.

Podsłuch z szeptem słyszalnym tylko dla wybranego użytkownika

Rozwiń

Tryb ten umożliwia przysłuchiwanie się oraz podpowiadanie użytkownikowi podczas trwającej rozmowy. Jedynie użytkownik słyszy co mówi osoba przysłuchująca się.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice