Okno obsługi rozmowy.

Dodawaj notatki i tagi na bieżąco w trakcie trwających połączeń

Usprawnij pracę w trakcie połączeń

Pracuj na bieżąco z wykonywanym połączeniem w czasie jego trwania. Dodawaj ważne notatki oraz tagi prowadząc rozmowę.

OKNO OBSŁUGI ROZMOWY

Nie odkładaj na później

Okno obsługi rozmowy umożliwia pracę na trwającym połączeniu. Podczas rozmowy można w prosty sposób oznaczyć połączenie lub dodać do niego notatkę. Ponadto w tym samym oknie można zapoznać się z notatkami, jakie zostały dodane do wcześniejszych połączeń nawiązanych z tym numerem.

Notatki

Zapisz ważne informacje związane z rozmową w formie notatki już w trakcie trwania połączenia.

Tagi

Oznaczaj połączenia w trakcie ich trwania aby później sprawniej znaleźć je w historii połączeń

PRZYDATNE FUNKCJE

Możliwości z poziomu listy

Aktywne połączenia

Każdy z Użytkowników CRMa może ręcznie dodać aktywne połączenie do okna obsługi, niezależnie od tego czy to on prowadzi rozmowę. W tym celu wystarczy kliknąć ikonkę dokumentu w przy wybranym połączeniu w tabeli aktywnych połączeń.

Możesz skorzystać z zaproponowanej przez nas puli tagów lub stworzyć swoje tagi w dowolnych kolorach wybranych z palety. Aby edytować lub dodać opisy i kolory tagów wejdź kolejno w zakładki Panel zarządzania > Ustawienia CRM > Ustawienia tagów.

Dialer

Użytkownik prowadzący dane połączeni z wykorzystaniem wbudowanego dialera może otworzyć okno obsługi tego połączenia korzystając z dedykowanego przycisku – ikonka dokumentu.

Automatyczne dodawanie

Połączenia mogą być automatycznie dodawane do okna obsługi kiedy tylko system wykryje, że dany Użytkownik prowadzi rozmowę. Aby włączyć automatyczne dodawanie do okna należy przejść do Panelu Zarządzania > Ustawienia CRM > Połączenia i SMS, a następnie wskazać Użytkowników, dla których automatyczne dodawanie ma być aktywne.

Jeśli jednak nie chcesz korzystać z dialera, klikając symbol słuchawki przy połączeniu na liście w „historii kontaktu” w prosty sposób możesz zestawić ponowne połączenie między numerami, których ta pozycja na liście dotyczy. Centralka automatycznie rozdzwoni połączenie z Twoim konsultantem oraz z jego rozmówcą.

Ikona w menu

Okno obsługi rozmowy można każdorazowo otworzyć (np. po jego minimalizacji) klikając ikonę na górnym pasku menu narzędzia CRM. Ikona jest klikalna tylko jeśli do okna obsługi rozmowy są dodane jakiekolwiek połączenia.

Stwórz swój CRM razem z nami!

Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

WIKI
Kompletna baza wiedzy

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania.

KONTAKT

BOK dostępny dla Ciebie

Jesteśmy do Twojej dyspozycji  via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE

Przydatne filmy w zasięgu ręki

Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA

Bezpłatna prezentacja

Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.

TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!

Przetestuj przez 14 dni za darmo!

Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.