Okno obsługi rozmowy
dodawaj notatki i tagi do trwających połączeń
Pracuj z połączeniem w czasie jego trwania. Dodawaj notatki i tagi prowadząc rozmowę.
Okno obsługi rozmowy
Okno obsługi rozmowy umożliwia pracę na trwającym połączeniu. Podczas rozmowy można w prosty sposób oznaczyć połączenie lub dodać do niego notatkę. Ponadto w tym samym oknie można zapoznać się z notatkami, jakie zostały dodane do wcześniejszych połączeń nawiązanych z tym numerem.
Notatki
Zapisz ważne informacje związane z rozmową w formie notatki już w trakcie trwania połączenia.
Tagi
Oznaczaj połączenia w trakcie ich trwania aby później sprawniej znaleźć je w historii połączeń
Jak korzystać z okna obsługi rozmowy
Aktywne połączenia
Rozwiń
Każdy z Użytkowników CRMa może ręcznie dodać aktywne połączenie do okna obsługi, niezależnie od tego czy to on prowadzi rozmowę. W tym celu wystarczy kliknąć ikonkę dokumentu w przy wybranym połączeniu w tabeli aktywnych połączeń.
Automatyczne dodawanie
Rozwiń
Połączenia mogą być automatycznie dodawane do okna obsługi kiedy tylko system wykryje, że dany Użytkownik prowadzi rozmowę. Aby włączyć automatyczne dodawanie do okna należy przejść do Panelu Zarządzania > Ustawienia CRM > Połączenia i SMS, a następnie wskazać Użytkowników, dla których automatyczne dodawanie ma być aktywne.
Dialer
Rozwiń
Użytkownik prowadzący dane połączenie i korzysta z wbudowanego dialera może otworzyć okno obsługi tego połączenia korzystając z dedykowanego przycisku – ikonka dokumentu.
Ikonka na pasku menu
Rozwiń
Okno obsługi rozmowy można każdorazowo otworzyć (np. po jego minimalizacji) klikając ikonę na górnym pasku menu narzędzia CRM. Ikona jest klikalna tylko jeśli do okna obsługi rozmowy są dodane jakiekolwiek połączenia.
Kontakt
Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.