Raporty.

Analizuj połączenia w kolejkach oraz pracę zespołu

Wyciągaj wnioski i optymalizuj pracę

Dzięki obszernym raportom dowiesz się m.in. w jakich godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona oraz jak rozkłada się obsługa połączeń pomiędzy pracownikami.

RAPORTY Z KOLEJEK

Analizuj swoją infolinię

Raporty z kolejek pozwalają na dokładną analizę pracy infolinii. Są to automatycznie generowane dane przedstawione w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej i skuteczniej zarządzać pracą z Klientami.

Filtrowanie

Filtry pozwolą sprawnie wskazać pożądany przedział czasowy oraz kolejkę, której raport ma dotyczyć.

Akcje

Dostępne opcje pozwolą Ci wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.

RAPORTY PRACY UŻYTKOWNIKÓW

Poprawiaj wydajność

Sprawnie wygenerujesz raporty dotyczące pracy poszczególnych, zatrudnionych w Twojej firmie pracowników. Dowiesz się między innymi ile rozmów prowadzą, zarówno w ujęciu dziennym jak i godzinowym oraz ile wiadomości SMS wysyłają. Pozwoli Ci to poprawić wydajność ich pracy.

Wykresy

Graficzne przedstawienie statystyk pozwoli szybciej rozeznać się w zrealizowanych działaniach.

Filtrowanie

Dzięki filtrowaniu po dacie łatwo odnajdziesz poszukiwane dane.

OGÓLNE RAPORTY INFOLINII

Analizuj całościowo

Raporty ogólne możesz wygenerować samodzielnie, a zawarte w nich dane przedstawione są w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne, a zarazem niezwykle przydatne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą infolinii w Twoim przedsiębiorstwie.

Filtrowanie

Wskaż preferowany zakres dat, który ma zostać uwzględniony w generowanym raporcie.

Akcje

Jednym kliknięciem możesz wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.

PRZYDATNE FUNKCJE

Możliwości z poziomu listy

Skrzynka odbiorcza SMS

Wszystkie wiadomości SMS znajdziesz w zakładce „Skrzynka odbiorcza SMS”. Wątki znajdujące się w niej możesz filtrować po dacie, statusie (odczytane i nieodczytane) oraz czy są one przez Ciebie obserwowane lub ignorowane.

Z tego miejsca zapoznasz się z całą wymienioną korespondencją z danym numerem oraz sprawnie odpiszesz na wiadomość.

Podsumowania

Krótkie podsumowania pozwolą na szybką analizę zarówno połączeń i działania infolinii w przypadku kolejek, jak również zrealizowanych połączeń i wiadomości w przypadku raportów dotyczących poszczególnych użytkowników.

Obciążenie infolinii

Z raportów dotyczących kolejek dowiesz się w jakich dniach i godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona a kiedy mniej. Pozwoli Ci to lepiej rozplanować godziny pracy poszczególnych pracowników.

Wskaźnik odbieralności

Sprawdzisz, którzy pracownicy odbierają najwięcej połączeń w danej kolejce oraz ile średnio czasu potrzebują na odebranie. Te wszystkie dane pozwolą Ci jeszcze lepiej zarządzać Twoją infolinią.

Jeśli jednak nie chcesz korzystać z dialera, klikając symbol słuchawki przy połączeniu na liście w „historii kontaktu” w prosty sposób możesz zestawić ponowne połączenie między numerami, których ta pozycja na liście dotyczy. Centralka automatycznie rozdzwoni połączenie z Twoim konsultantem oraz z jego rozmówcą.

Łączny i średni czas rozmów

Dowiesz się, którzy pracownicy prowadzą najdłuższe rozmowy oraz jaki jest średni czas trwania rozmów zarówno tych z kolejek, jaki i prowadzonych przez pracowników np. z innymi pracownikami.

Statystyki wiadomości SMS

Z raportów dotyczących użytkowników uzyskasz informacje nie tylko o połączeniach ale również o wiadomościach SMS. Znajdziesz między innymi dane w ujęciu dziennym oraz godzinowym oraz średni i łączny koszt wysłanych wiadomości.

Aby dodać notatkę kliknij ikonę ze znakiem dokumentu z poziomu listy „historii kontaktu” lub wybierz zakładkę „Notatki” w karcie szczegółów połączenia.
Ponadto możesz wyświetlić notatki związane tylko z tym konkretnym zdarzeniem, jak również wszystkie notatki dodane do zdarzeń powiązanych z numerem. Pozwoli to w łatwy sposób rozeznać się w całej historii danego kontaktu.

Dodatkowo możesz zdecydować kto będzie mógł zobaczyć dodaną notatkę. W tym celu możesz przypisać ją tylko do siebie lub do wszystkich użytkowników narzędzia CRM.
Notatki możesz również dodać w trakcie trwającego połączenia. W tym celu przejdź do okna obsługi rozmowy i kliknij ikonkę notatki. Więcej o oknie obsługi rozmowy przeczytasz w naszym WIKI-Poradniku.

Stwórz swój CRM razem z nami!

Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

WIKI
Kompletna baza wiedzy

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania.

KONTAKT

BOK dostępny dla Ciebie

Jesteśmy do Twojej dyspozycji  via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE

Przydatne filmy w zasięgu ręki

Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA

Bezpłatna prezentacja

Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.

TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!

Przetestuj przez 14 dni za darmo!

Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.