Raporty

analizuj połączenia w kolejkach oraz pracę zespołu

Dzięki obszernym raportom dowiesz się m.in. w jakich godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona oraz jak rozkłada się obsługa połączeń pomiędzy pracownikami.

Raporty z kolejek

Raporty z kolejek pozwalają na dokładną analizę pracy infolinii. Są to automatycznie generowane dane przedstawione w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą z Klientami.

Filtrowanie

Filtry pozwolą sprawnie wskazać pożądany przedział czasowy oraz kolejkę, której raport ma dotyczyć.

Akcje

Dostępne opcje pozwolą Ci wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.

Raporty pracy użytkowników

Sprawnie wygenerujesz raporty dotyczące pracy poszczególnych pracowników. Dowiesz się między innymi ile rozmów prowadzą, zarówno w ujęciu dziennym jak i godzinowym oraz ile wiadomości SMS wysyłają.

Filtrowanie

Dzięki filtrom wybierzesz użytkownika, którego raport ma dotyczyć oraz wskażesz pożądany przedział czasowy.

AKCJE

Raport możesz wygenerować i przejrzeć w CRMie oraz pobrać w formacie PDF.

Raporty infolinii w ujęciu ogólnym

Raporty telefonii w ujęciu ogólnym pozwolą Ci dokładnie przeanalizować jak działa Twoja infolinia. Raporty te możesz wygenerować samodzielnie, a zawarte w nich dane przedstawione są w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą Twojej infolinii.

Filtrowanie

Wskaż preferowany zakres dat, który ma zostać uwzględniony w generowanym raporcie.

Akcje

Jednym kliknięciem możesz wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.

Dane w raportach

W raportach można zapoznać się między innymi z poniższymi danymi:

Połączenia w ujęciu dziennym i godzinowym

Rozwiń

Sprawnie zarówno w raportach z kolejek jak i pracy konsultantów odczytasz statystyki dotyczące ilości zrealizowanych połączeń. Dane te uzyskasz w formie wykresów oraz tabel.

Obciążenie infolinii

Rozwiń

Z raportów dotyczących kolejek dowiesz się w jakich dniach i godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona a kiedy mniej. Pozwoli Ci to lepiej rozplanować godziny pracy poszczególnych pracowników.

Łączny i średni czas rozmów

Rozwiń

Dowiesz się, którzy pracownicy prowadzą najdłuższe rozmowy oraz jaki jest średni czas trwania rozmów zarówno tych z kolejek, jaki i prowadzonych przez pracowników np. z innymi pracownikami. 

Podsumowania

Rozwiń

Krótkie podsumowania pozwolą na szybką analizę zarówno połączeń i działania infolinii w przypadku kolejek, jak również zrealizowanych połączeń i wiadomości w przypadku raportów dotyczących poszczególnych użytkowników.

Wskaźnik odbieralności

Rozwiń

Sprawdzisz, którzy pracownicy odbierają najwięcej połączeń w danej kolejce oraz ile średnio czasu potrzebują na odebranie.  Te wszystkie dane pozwolą Ci jeszcze lepiej zarządzać Twoją infolinią.

Statystyki wiadomości SMS

Rozwiń

Z raportów dotyczących użytkowników uzyskasz informacje nie tylko o połączeniach ale również o wiadomościach SMS. Znajdziesz między innymi dane w ujęciu dziennym oraz godzinowym oraz średni i łączny koszt wysłanych wiadomości.

Kontakt

Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice