Raporty
analizuj połączenia w kolejkach oraz pracę zespołu
Dzięki obszernym raportom dowiesz się m.in. w jakich godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona oraz jak rozkłada się obsługa połączeń pomiędzy pracownikami.
Raporty z kolejek
Raporty z kolejek pozwalają na dokładną analizę pracy infolinii. Są to automatycznie generowane dane przedstawione w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą z Klientami.
Filtrowanie
Filtry pozwolą sprawnie wskazać pożądany przedział czasowy oraz kolejkę, której raport ma dotyczyć.
Akcje
Dostępne opcje pozwolą Ci wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.
Raporty pracy użytkowników
Sprawnie wygenerujesz raporty dotyczące pracy poszczególnych pracowników. Dowiesz się między innymi ile rozmów prowadzą, zarówno w ujęciu dziennym jak i godzinowym oraz ile wiadomości SMS wysyłają.
Filtrowanie
Dzięki filtrom wybierzesz użytkownika, którego raport ma dotyczyć oraz wskażesz pożądany przedział czasowy.
AKCJE
Raport możesz wygenerować i przejrzeć w CRMie oraz pobrać w formacie PDF.
Raporty infolinii w ujęciu ogólnym
Raporty telefonii w ujęciu ogólnym pozwolą Ci dokładnie przeanalizować jak działa Twoja infolinia. Raporty te możesz wygenerować samodzielnie, a zawarte w nich dane przedstawione są w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą Twojej infolinii.
Filtrowanie
Wskaż preferowany zakres dat, który ma zostać uwzględniony w generowanym raporcie.
Akcje
Jednym kliknięciem możesz wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.
Dane w raportach
W raportach można zapoznać się między innymi z poniższymi danymi:
Połączenia w ujęciu dziennym i godzinowym
Rozwiń
Sprawnie zarówno w raportach z kolejek jak i pracy konsultantów odczytasz statystyki dotyczące ilości zrealizowanych połączeń. Dane te uzyskasz w formie wykresów oraz tabel.
Obciążenie infolinii
Rozwiń
Z raportów dotyczących kolejek dowiesz się w jakich dniach i godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona a kiedy mniej. Pozwoli Ci to lepiej rozplanować godziny pracy poszczególnych pracowników.
Łączny i średni czas rozmów
Rozwiń
Dowiesz się, którzy pracownicy prowadzą najdłuższe rozmowy oraz jaki jest średni czas trwania rozmów zarówno tych z kolejek, jaki i prowadzonych przez pracowników np. z innymi pracownikami.
Podsumowania
Rozwiń
Krótkie podsumowania pozwolą na szybką analizę zarówno połączeń i działania infolinii w przypadku kolejek, jak również zrealizowanych połączeń i wiadomości w przypadku raportów dotyczących poszczególnych użytkowników.
Wskaźnik odbieralności
Rozwiń
Sprawdzisz, którzy pracownicy odbierają najwięcej połączeń w danej kolejce oraz ile średnio czasu potrzebują na odebranie. Te wszystkie dane pozwolą Ci jeszcze lepiej zarządzać Twoją infolinią.
Statystyki wiadomości SMS
Rozwiń
Z raportów dotyczących użytkowników uzyskasz informacje nie tylko o połączeniach ale również o wiadomościach SMS. Znajdziesz między innymi dane w ujęciu dziennym oraz godzinowym oraz średni i łączny koszt wysłanych wiadomości.
Kontakt
Pytania i sugestie w sprawie TeleCube CRM prosimy przesyłać na adres email: info@telecube.pl
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.