
Raporty.
Analizuj połączenia w kolejkach oraz pracę zespołu
Wyciągaj wnioski i optymalizuj pracę
Dzięki obszernym raportom dowiesz się m.in. w jakich godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona oraz jak rozkłada się obsługa połączeń pomiędzy pracownikami.
RAPORTY Z KOLEJEK
Analizuj swoją infolinię
Raporty z kolejek pozwalają na dokładną analizę pracy infolinii. Są to automatycznie generowane dane przedstawione w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej i skuteczniej zarządzać pracą z Klientami.
Filtrowanie
Filtry pozwolą sprawnie wskazać pożądany przedział czasowy oraz kolejkę, której raport ma dotyczyć.
Akcje
Dostępne opcje pozwolą Ci wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.
RAPORTY PRACY UŻYTKOWNIKÓW
Poprawiaj wydajność
Sprawnie wygenerujesz raporty dotyczące pracy poszczególnych, zatrudnionych w Twojej firmie pracowników. Dowiesz się między innymi ile rozmów prowadzą, zarówno w ujęciu dziennym jak i godzinowym oraz ile wiadomości SMS wysyłają. Pozwoli Ci to poprawić wydajność ich pracy.
Wykresy
Graficzne przedstawienie statystyk pozwoli szybciej rozeznać się w zrealizowanych działaniach.
Filtrowanie
Dzięki filtrowaniu po dacie łatwo odnajdziesz poszukiwane dane.
OGÓLNE RAPORTY INFOLINII
Analizuj całościowo
Raporty ogólne możesz wygenerować samodzielnie, a zawarte w nich dane przedstawione są w formie tabelaryczno-graficznej. Dzięki nim uzyskasz liczne, a zarazem niezwykle przydatne informacje, które pozwolą jeszcze sprawniej zarządzać pracą infolinii w Twoim przedsiębiorstwie.
Filtrowanie
Wskaż preferowany zakres dat, który ma zostać uwzględniony w generowanym raporcie.
Akcje
Jednym kliknięciem możesz wygenerować raport oraz pobrać go w formacie PDF.
PRZYDATNE FUNKCJE
Możliwości z poziomu listy
Skrzynka odbiorcza SMS
Wszystkie wiadomości SMS znajdziesz w zakładce „Skrzynka odbiorcza SMS”. Wątki znajdujące się w niej możesz filtrować po dacie, statusie (odczytane i nieodczytane) oraz czy są one przez Ciebie obserwowane lub ignorowane.
Z tego miejsca zapoznasz się z całą wymienioną korespondencją z danym numerem oraz sprawnie odpiszesz na wiadomość.
Podsumowania
Krótkie podsumowania pozwolą na szybką analizę zarówno połączeń i działania infolinii w przypadku kolejek, jak również zrealizowanych połączeń i wiadomości w przypadku raportów dotyczących poszczególnych użytkowników.
Obciążenie infolinii
Z raportów dotyczących kolejek dowiesz się w jakich dniach i godzinach Twoja infolinia jest najbardziej obciążona a kiedy mniej. Pozwoli Ci to lepiej rozplanować godziny pracy poszczególnych pracowników.
Wskaźnik odbieralności
Sprawdzisz, którzy pracownicy odbierają najwięcej połączeń w danej kolejce oraz ile średnio czasu potrzebują na odebranie. Te wszystkie dane pozwolą Ci jeszcze lepiej zarządzać Twoją infolinią.
Jeśli jednak nie chcesz korzystać z dialera, klikając symbol słuchawki przy połączeniu na liście w „historii kontaktu” w prosty sposób możesz zestawić ponowne połączenie między numerami, których ta pozycja na liście dotyczy. Centralka automatycznie rozdzwoni połączenie z Twoim konsultantem oraz z jego rozmówcą.
Łączny i średni czas rozmów
Dowiesz się, którzy pracownicy prowadzą najdłuższe rozmowy oraz jaki jest średni czas trwania rozmów zarówno tych z kolejek, jaki i prowadzonych przez pracowników np. z innymi pracownikami.
Statystyki wiadomości SMS
Z raportów dotyczących użytkowników uzyskasz informacje nie tylko o połączeniach ale również o wiadomościach SMS. Znajdziesz między innymi dane w ujęciu dziennym oraz godzinowym oraz średni i łączny koszt wysłanych wiadomości.
Aby dodać notatkę kliknij ikonę ze znakiem dokumentu z poziomu listy „historii kontaktu” lub wybierz zakładkę „Notatki” w karcie szczegółów połączenia.
Ponadto możesz wyświetlić notatki związane tylko z tym konkretnym zdarzeniem, jak również wszystkie notatki dodane do zdarzeń powiązanych z numerem. Pozwoli to w łatwy sposób rozeznać się w całej historii danego kontaktu.
Dodatkowo możesz zdecydować kto będzie mógł zobaczyć dodaną notatkę. W tym celu możesz przypisać ją tylko do siebie lub do wszystkich użytkowników narzędzia CRM.
Notatki możesz również dodać w trakcie trwającego połączenia. W tym celu przejdź do okna obsługi rozmowy i kliknij ikonkę notatki. Więcej o oknie obsługi rozmowy przeczytasz w naszym WIKI-Poradniku.
Stwórz swój CRM razem z nami!
Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

KONTAKT
BOK dostępny dla Ciebie
Jesteśmy do Twojej dyspozycji via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE
Przydatne filmy w zasięgu ręki
Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA
Bezpłatna prezentacja
Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.
TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!









Przetestuj przez 14 dni za darmo!
Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.