Zarządzanie użytkownikami.
Intuicyjne dodawanie, usuwanie i blokowanie użytkowników. Łatwa edycja danych.
Sprawne administrowanie użytkownikami
W TeleCube CRM dbamy o to by wszelkie działania można było realizować efektywnie i łatwo, posiadając do tego kompleksowe narzędzia i funkcje. Nie inaczej jest w przypadku kwestii związanych z wprowadzaniem do CRMa jego użytkowników oraz nadawaniem im odpowiednich uprawnień, adekwatnym grupowaniem oraz edycją ustawień.
GRUPY UPRAWNIEŃ
Zarządzaj dostępem
Wykorzystaj grupy uprawnień by zabezpieczyć się przed niepożądanymi sytuacjami i zdarzeniami jak np. dostęp do ukrytych informacji czy nieuprawniona możliwość edycji danych bądź statusów.
Posiadając grupy uprawnień będziesz mógł przydzielać do nich użytkowników CRMa.
GRUPY UŻYTKOWNIKÓW
Zorganizuj pracę
Grupy użytkowników ułatwią realizację zadań zarówno konkretnemu użytkownikowi, jak i kontrolującemu go managerowi. Mogą to być grupy związane z modułami TeleCube CRM oraz niepowiązane z nimi. Stwórz grupy według działów, stanowisk czy oddziałów w różnych lokalizacjach.
Posiadając grupy użytkowników będziesz mógł uporządkować użytkowników w systemie CRM.
TWORZENIE UŻYTKOWNIKÓW
Edytuj dane i statusy
W kilku prostych krokach wprowadź nowych członków do Twojej społeczności. Zapewniamy intuicyjny interfejs, który umożliwia wprowadzanie danych personalnych, kontaktowych i innych istotnych informacji. Błyskawicznie utworzysz konta dla wszystkich członków zespołu, niezależnie od ich liczby!
Dodawaj i aktualizuj informacje o użytkownikach, takie jak adresy, numery telefonów, awatary, statusy i wiele więcej. Zyskujesz pełną kontrolę nad danymi swoich użytkowników.
PRZYDATNE FUNKCJE
Możliwości z poziomu listy
Tworzenie i edycja grup uprawnień
Celem dodania grupy uprawnień wejdź na Panelu w zakładki Panel zarządzania > Uprawnienia.
Następnie kliknij w przycisk „Dodaj grupę uprawnień”, nadaj nazwę tej grupie i wybierz z dostępnej listy konkretne uprawnienia. Kliknij przycisk Dalej, a w ostatnim kroku zaznacz pole przy użytkowniku/ach, którzy mają korzystać z danej grupy uprawnień. Pamiętaj, że każdy użytkownik może być przydzielony tylko do jednej grupy uprawnień.
Założona grupa będzie widoczna w Uprawnieniach. Możesz w dowolnym momencie ją edytować, usunąć (jeśli nie posiada przydzielonych użytkowników) lub sprawdzać jej szczegóły. Grupy uprawnień może tworzyć wyłącznie główny administrator.
Tworzenie i edycja grup użytkowników
Aby dodać grupę użytkowników wejdź na Panelu w zakładki Panel zarządzania > Grupy użytkowników. Następnie kliknij w przycisk „Utwórz grupę” i nadaj jej nazwę.
Gdy grupa jest już utworzona możesz sprawdzać jej składowe oraz dokonywać edycji, klikając w odpowiednie ikonki w bloczku odpowiadającym danej grupie.
Jeśli klikniesz w ikonkę z ołówkiem będziesz mógł wprowadzić podgrupę/y do danej grupy np. jeśli utworzyłeś grupę Oddziały zagraniczne możesz stworzyć dla niej podgrupy np. Francja, Niemcy i USA.
Użytkowników możesz dodawać lub usuwać z danej grupy i/lub podgrupy z poziomu sekcji Edytuj profil (można na nią przejść klikając kolejno: Panel zarządzania > Użytkownicy > ikonka trzech kropek … umieszczona przy danym użytkowniku > Edytuj), dokonując odpowiednich zmian w danych umieszczonych w Informacjach dodatkowych.
Tworząc grupę lub podgrupę automatycznie zostanie ona dodana do ww. Informacji dodatkowych. Jedyną grupą, która jest umieszczona na stałe w TeleCube CRM jest Stanowisko i musisz do niej przypisać każdego użytkownika. W przypadku pozostałych grup masz pełną dowolność, w kwestii dodawania do nich lub nie użytkowników. Inne grupy możesz też usuwać, jednak pod warunkiem, że w danym momencie nie zawierają żadnych użytkowników.
Dodawanie nowego użytkownika
Użytkownika TeleCube CRM możesz dodać na Panelu wchodząc w zakładki Panel zarządzania > Użytkownicy, a następnie klikając w przycisk Utwórz użytkownika.
W sekcji Ustawienia konta uzupełnij pola:
- E-mail – tym adresem użytkownik m.in. będzie się posługiwał przy logowaniu.
- Konto SIP – należy je wybrać z rozwijanej listy lub utworzyć nowe. Jeśli tworzysz nowe konto SIP nadane hasło będzie obowiązywać wyłącznie dla tego numeru wewnętrznego a nie dla całego profilu użytkownika. Ważne żeby każdy użytkownik miał przyporządkowane jedno, indywidualne konto SIP.
- Prezentacja dla połączeń i prezentacja dla SMS – w tych polach należy wybrać odpowiednio numery, które będą się pokazywać odbiorcy podczas realizacji połączeń telefonicznych oraz numery i pola prezentowane odbiorcy wysłanych SMSów.
- Hasło – należy dwukrotnie wprowadzić hasło zawierające min. 8 znaków, małą i dużą literę, cyfrę oraz znak specjalny (!@*$&).
W sekcji Informacje podstawowe wpisz Imię i nazwisko oraz numer służbowy użytkownika oraz przyporządkuj do niego jedną z wcześniej utworzonych grup uprawnień.
W sekcji Informacje dodatkowe przydziel użytkownika do odpowiednich grup lub podgrup użytkowników. Jeden użytkownik może być przyporządkowany do kilku grup. Jeśli w przyszłości będziesz chciał dodać lub usunąć użytkownika z danej grupy lub podgrupy możesz tego dokonać wyłącznie w tej sekcji.
Edycja danych i statusów użytkowników
Aby dodać grupę użytkowników wejdź na Panelu w zakładki Panel zarządzania > Grupy użytkowników. Następnie kliknij w przycisk „Utwórz grupę” i nadaj jej nazwę.
Gdy grupa jest już utworzona możesz sprawdzać jej składowe oraz dokonywać edycji, klikając w odpowiednie ikonki w bloczku odpowiadającym danej grupie.
Jeśli klikniesz w ikonkę z ołówkiem będziesz mógł wprowadzić podgrupę/y do danej grupy np. jeśli utworzyłeś grupę Oddziały zagraniczne możesz stworzyć dla niej podgrupy np. Francja, Niemcy i USA.
Użytkowników możesz dodawać lub usuwać z danej grupy i/lub podgrupy z poziomu sekcji Edytuj profil (można na nią przejść klikając kolejno: Panel zarządzania > Użytkownicy > ikonka trzech kropek … umieszczona przy danym użytkowniku > Edytuj), dokonując odpowiednich zmian w danych umieszczonych w Informacjach dodatkowych.
Tworząc grupę lub podgrupę automatycznie zostanie ona dodana do ww. Informacji dodatkowych. Jedyną grupą, która jest umieszczona na stałe w TeleCube CRM jest Stanowisko i musisz do niej przypisać każdego użytkownika. W przypadku pozostałych grup masz pełną dowolność, w kwestii dodawania do nich lub nie użytkowników. Inne grupy możesz też usuwać, jednak pod warunkiem, że w danym momencie nie zawierają żadnych użytkowników.
Stwórz swój CRM razem z nami!
Skorzystaj ze wsparcia jakie oferujemy, żeby rozwijać zarządzanie relacjami w swojej firmie. Bądź na bieżąco ze wszystkim.

KONTAKT
BOK dostępny dla Ciebie
Jesteśmy do Twojej dyspozycji via czat, mail, telefon, callback.

KANAŁ YOUTUBE
Przydatne filmy w zasięgu ręki
Lubisz materiały wideo? Oglądaj nasze tutoriale.

WIDEOPREZENTACJA
Bezpłatna prezentacja
Zarezerwuj termin na bezpłatną prezentację.
TeleCube zaufało już wiele firm i instytucji!









Przetestuj przez 14 dni za darmo!
Uczyń zarządzanie relacjami z Klientem jeszcze prostsze. Już teraz zarejestruj się na 14-dniowy okres testowy TeleCube CRM. W jego trakcie będziesz mógł przetestować wszystkie oferowane przez nasz system CRM funkcje, bez zobowiązań i bez konieczności użycia karty kredytowej. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube nic nie szkodzi. Możesz skorzystać z okresu próbnego dla obu usług.